Ödla på lampa

Ödla på lampa

söndag 30 september 2012

Viktminskningen fortsätter

Nu är det två veckor sedan jag slutade med Helfarten. Första veckan gick jag upp lite p g a vätskan som man tappar första veckan på Helfart samlas i kroppen igen. Jag har fortsatt med mina dagliga promenader, men utöver det inte tränat så mycket (mer en fredagssimmet i fredags). Däremot har jag varit noga med vad jag stoppat i mig, men ändå unnat mig något glas vin till maten på helgerna.

Resultatet när jag ställde mig på vågen i morse var glädjande. Minus 2,4 kg sista veckan och bara
4,2 kg kvar tills jag har nått min målvikt.

Nu ska jag ge mig ut på min morgonpromenad. Klockan är 06.00 och det är ca 13 grader varmt, men på morgonen är det nu mörkt. Vi är ju inne i höstmånaden oktober, så vad kan man förvänta sig?

Ha det bäst!
Ewa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar