Ödla på lampa

Ödla på lampa

söndag 16 september 2012

Efter sex veckor på helfart

God morgon kära bloggläsare.
I dag var det invägning efter sex veckor på Helfart. Min slutvikt blev 75,3 kg och fortfarande har jag 5,3 kg kvar till min målvikt är nådd.

Som ni har sett har jag faktiskt börjat med en försiktig upptrappning redan nu under helgen som gick. Nu ska upptrappningen fortsätta och jag ska köra på Halvfart till dess att jag nått min målvikt. Naturligtvis kommer viktminskningen att gå långsammare än under Helfarten, men min förhoppning är att den fortsätter.

Totalt har jag minskat nio (9) kg på dessa sex (6) veckor, dvs i genomsnitt 1,5 kg/vecka. Min totala viktminskning sedan jag började min viktresa i januari 2012 är 26,5 kg. Så här ser det diagrammet ut.


Ha nu en underbar och fantastisk dag. Min kommer att vara fylld med arbete, men först ska jag inleda den med min obligatoriska morgonpromenad.

Ha det bäst!
Ewa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar