Ödla på lampa

Ödla på lampa

fredag 3 maj 2013

På gång igen!

Det har blivit lite uppehåll i bloggandet. Det beror på bristande tid och ork. Efter semestern pockar alla och allt på att bli gjort och det har varit en minst sagt intensiv period.

Det har varit förhandlingar, besök, yttranden som ska skrivas, huvudförhandlingar i närområdet och så högt upp som Härnösand. Sammantaget är jag nöjd med min arbetsinsats, men som vanligt finns det alltid dåliga samveten.

Semestern har som sagt gjort sig till känna genom en viktuppgång. Nu gäller det att gå ner den igen. Jag har för den skull dragit i gång morgnarna igen, dvs jag har börjat mina morgonpromenader. Det känns härligt att börja röra på sig igen.

I går lockade jag med alla på jobbet (med visst knot och protester) på Vårruset. I år gick vi bara, fast Helene och jag gick snabbt. Det blev ca 5 km på 60 minuter.

Ser fram emot helgen! Mer kommer senare.

Ha det!
Ewa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar